Bent u nieuwsgierig geworden naar Bricks Huisarts?
Wij komen ‘Bricks’ graag bij u in de praktijk, of online, demonstreren.
Vul het onderstaande contactformulier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op!
"*" geeft vereiste velden aan
Sollociteer nu en vul het onderstaande formulier in.
"*" geeft vereiste velden aan
Kies voor naadloze declaraties via Promeetec of VIPLive (uitbesteden) of gebruik de geïntegreerde Vecozo-koppeling (zelf regelen) beide opties verwerken consultgegevens razendsnel tot foutloze facturatie met realtime VECOZO-validatie én automatische koppeling aan uw administratie.
Het opstarten van een huisartsenpraktijk vraagt om veel regelwerk. In deze fase biedt Tetra precies wat startende praktijk nodig heeft rondom de ICT. De praktijkomgeving wordt binnen een dag opgeleverd om een goede keuze te kunnen maken en tijdig ermee vertrouwd te raken. Dankzij het vaste jaarbedrag is er vanaf het begin financiële duidelijkheid – geen onverwachte kosten, geen investeringen in hardware en geen zorgen over servers of technisch beheer.
Bricks Huisarts is intuïtief in gebruik, waardoor het aanleren van het systeem weinig tijd kost. U heeft de volledige vrijheid om de praktijk naar eigen wens in te richten door de flexibele instellingsmogelijkheden en het grote aanbod aan koppelingen. Het patiëntenportaal is direct inzetbaar en helpt bij het verlagen van de telefoondruk en het inschrijven van patiënten. De mogelijkheid om dagelijks te factureren kan de praktijk helpen in de opstartfase. De ondersteuning vanuit Tetra is persoonlijk en snel: via telefoon of chat staat er altijd iemand klaar die het systeem door en door kent. Naarmate de patiëntenpopulatie groeit, schaalt Bricks Huisarts moeiteloos mee.
De beginnende praktijk maakt (in principe) altijd gebruik van 3 basis bouwstenen: Communicatie, Wachtkamerscherm en Bricks Huisarts Hosting. Het pakket is daarnaast eenvoudig - en geheel op maat - uit te breiden zodat het aansluit op uw behoeften.
Uw patiënt meldt de aanwezigheid zichzelfstandig aan
Tetra verzorgt hosting van uw HIS, zelf zorgt u voor de werkplekken, printers en de overige IT.
HIS en het patiëntenportaal zijn volledig geïntegreerd. Uw patiënten hebben via het portaal toegang tot hun gegevens, kunnen afspraken maken, uitslagen inzien en berichten sturen. Tevens is het mogelijk om berichten vanuit het HIS naar de patiënt te sturen.
Uw website is een belangrijk onderdeel om de drempel voor digitale communicatie te verlagen. Onze partner helpt u hierbij door een slimme opbouw van de website en volledige integratie van Bricks Patiënt in uw website.
Open direct het dossier van de beller of bel met 1 klik in het HIS de patiënt op
Informeer uw patiënten over diverse onderwerpen tijdens het wachten in de wachtkamer.
Meer weten?
Vraag het ons!
Benieuwd wat Tetra voor u kan betekenen? Of een andere vraag over onze software waar u (nog) geen antwoord op heeft kunnen vinden? Neem contact op! We reageren altijd binnen 2 werkdagen.