Bent u nieuwsgierig geworden naar Bricks Huisarts?
Wij komen ‘Bricks’ graag bij u in de praktijk, of online, demonstreren.
Vul het onderstaande contactformulier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op!
"*" geeft vereiste velden aan
Sollociteer nu en vul het onderstaande formulier in.
"*" geeft vereiste velden aan
Kies voor naadloze declaraties via Promeetec of VIPLive (uitbesteden) of gebruik de geïntegreerde Vecozo-koppeling (zelf regelen) beide opties verwerken consultgegevens razendsnel tot foutloze facturatie met realtime VECOZO-validatie én automatische koppeling aan uw administratie.
Vanaf vandaag is bij alle praktijken de nieuwe functie Hulpvraag beschikbaar in de webbased versie van Bricks Huisarts. Deze functie stelt u in staat om alvast aantekeningen te maken tijdens telefoongesprekken, nog voor de identiteit van de patiënt bekend is. Bijvoorbeeld als de patiënt direct zijn verhaal begint voordat de geboortedatum bekend is.
U kunt de Hulpvraag-functionaliteit activeren via uw persoonlijke instellingen onder de tab ‘Algemeen’. Na activering verschijnt de Hulpvraag-tab in de hoofdnavigatie van Bricks Huisarts.
Na het klikken op de tab kunt u direct beginnen met het noteren van de hulpvraag. Als de patiënt zijn verhaal heeft gedaan, kunt u de patiënt opzoeken. Indien de patiënt nog niet is ingeschreven in de praktijk, kunt u deze toevoegen via de Patiënten-tab.
Mocht u op een later moment de hulpvraag willen afhandelen, parkeer deze dan als taak. Hiermee wordt de hulpvraag opgeslagen als een taak, zodat u of uw collega deze op een geschikter moment kunt oppakken.

Na het koppelen van de patiënt aan de hulpvraag, verschijnen er (afhankelijk van de rechten-instellingen) diverse actiemogelijkheden:
Meer informatie kunt u vinden in onze handleiding.